I'm makin' real good Bread


I'm gettin bugged driving up and down the same old strip
I gotta find a new place where the kids are hip


Yesterday was tres bien. Fotade lite grann för första gången på evigheter, så snart kommer bilder laddas upp här och på bilddg:n. Dagen spenderades hos systra mi med att borra i väggar och måla på stelnat husfix; och det kommer bli simply gorgeous!
Träffade kvällstid brudarna, och vi efter en hazelnut cappuccino på Birger Jarlsgatan hamnade vi på en spontan kvällspromenix, som avslutades i Gamla Stan.

Idag beger sig den övriga delen av familjen iväg på road trip, så jag blir kvar själv i lägenheten i någon vecka. Så fantastiskt skönt!
Så välkomna på te- och jazznätter eller middagsbjudningar alla som har lust, just call me Al and I'll schedule it.

Ikväll blir det nog lite ego night med massa cappuccino och Jim Jarmusch-boxen. Och så måste jag ta mig samman och hyra "Mannen på taket", som jag efter lördagens filmspelsrunda insåg var essential för att kunna klara sig här i världen. Det blir perhaps ikväll det med.
Nu har jag faktiskt bara 1 h och 45 min kvar att genomlida innan dagen är till ändå, så jag funderar på att stänga ner denna något onödiga sysselsättning och göra mig förtjänt av min lön.
Peace out, eggtown


My buddies and me are getting real well known
Yeah, the bad guys know us and they leave us alone


image153

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du är BÄSTA byggjobbarn ever! Duktig, cool, rolig och hajar liksom allt. Snyggt jobbat med målande, slipande och husfixande!
Don't let the scanner eat ya'.
Har du sett Mannen på taket än, då?
Puss! /syster

2007-07-06 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0