What's Running Through My Mind


So Listen Up 'Cause You Can't Say Nothin'
You'll Shut Me Down With A Push Of Your Button?
But Yo I'm Out And I'm Gone
I'll Tell You Now I Keep It On And On


Oh my oh my oh my! Ikväll ska jag se dem! På riktigt, ska jag få se dem, äntligen!
Det var riktig panik imorse, när jag upptäckte att jag totalt glömt det och inte hade några biljetter eller nåt',
men som tur var fann jag till slut Beastie DJ villig att följa med. Jag har t.om tagit en timme ledigt i eftermiddag för att hinna hem och hämta kamera och cash.
Oh my oh my oh my! Simply wonderful, det är vad det är!



image156
Can you feel what I'm feelin' then it's a musical masterpiece

Kommentarer
Postat av: Ellen

När du ringde mig i morse var jag så jävla förrvirrad. Och eftersom jag somnade om sedan var jag osäker på om du verkligen hade ringt, eller om jag hade drömt det.
Hoppas konserten blir finfin!

2007-07-04 @ 18:18:52
URL: http://hejmexico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0