Hit me with Music


Oh now, I said, you feel no pain now
One good thing about music,
when it hits you feel no pain


5 Juni - Di tog studenten och Enströmarna var självklart där för att lycka henne all lycka i livet. Drog på kvällen ut med Sun till Bromma. Bra om än något händelselös kväll, som avbröts av att jag blev trakasserad av en j**** skate pojke för att jag bodde på Söder (sen NÄR är det något negativt?), och att jag blev ansvarig för en snubbes liv. Han var full, cyklade, drog fram en 70 cm's baguette ur fickan, hette Melker, gick trean på Norra, och ville dra med oss på fekke till Brommas stora B. Vi sa nej tack, det ville vi nog inte, och försvann iväg så snabbt som möjligt. Stannde hos Hannis för en snabb men trevlig visit, och begav oss sedan hem.

Har för övrigt lämnat min kära Nikon D50 i Sun's förvar, så inga blider kan komma upp här innan jag träffar henne och får tillbaka den.

6 Juni -
Firande söt Mandan, nu är vuxen och mogen nog att sitta på Mosebacke och dricka öl. Trevlig dag med fantastiskt god mat, grymma människor och underbart väder. Fyll gärna år snart igen, det var så trevligt^^

7 Juni - Dagen idag. Möte med Kågestam för diskussion om den fina lilla kåren vi har på Södra Latin. Det gick väl sådär, tyvärr går min hjärna nu för tiden på tomgång och kommer göra det tills den 20 Augusti då vi börjar skolan igen, så jag var knappast på G idag på mötet. Träffade sedan Stark, det var tämligen mycket trevligare!

Vi kom för övrigt fram till att jag ska gifta mig med en Jude Law-look alike som jag kommer träffa i London, han ska ha svinrika föräldrar men är själv en lite mupp-indie-inte-så-framgångsrik-regissör med stora visioner och stort hjärta. Vi ska gifta oss i St Paul's Catherdral, ha en  stor, rymlig och ljus lägenhet i någon gammal industribyggnad i Camden, och leva lyckligt i ter-fyra år, då vi skiljer oss eftersom att jag fallit för Emile Hirsch, som jag DÅ gifter mig med. Sen kör vi en Brangelina och lever lyckliga i alla våra dar. Det blir nice.


One good thing about music
When it hits you feel no pain
So hit me with music
Hit me with music now
Hit me with music, hit me with music




image137

Imorgon får vi Sommarlov!!!

Kommentarer
Postat av: El

Jag tycker att din plan vad gäller förhållanden och giftermål för de närmsta åren låter lysande!

2007-06-09 @ 21:01:33
URL: http://hejmexico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0