Isolation

                                                                                                                                                                                              

Det är nu 18 timmar sedan jag tog bort det fula födelsemärket från ryggen, men det har inte på något sätt börjat göra mindre ont . Snarare tvärt om, jag skulle lugnt vilja påstå att det nu gör mer ont än vad det gjorde igår.
Bad timing kan tyckas, med tanke på att vi idag har genrep och Imorgon kl 19.30 har premiär!, men
jag är inte den som gråter över spilld mjölk, och heller inte över en ond rygg.

Min dag kommer nu spenderas hemma, med förhoppningar på att göra min historiaredovisning,samt att skriva klart loggboken. Detta ska presenteras på måndag tillsammans med mina kära klasskamrater, and it better be good!



image23

Kommentarer
Postat av: Emma

Hey! You better show up for the genrep!!
Puss älsko

2007-03-27 @ 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0