Shadowplay



To the center of the city in te night waiting for you


                    image15



Idag var det årsmöte för Enskedespelet. Vi gav den gamla styrelsen ansvarsfrihet, och valde en ny. Oerhört trist måste jag säga men det har också de flesta årsmöten jag har beträtt i mina dar varit.
Jag drog med mig Ellen som har funderingar på att jonia vårt kära spel, och hon verkade inte allför negativ till det hela efter att ha suttit och hört tråkprat i över en timme.
Mötte grabbarna grus för första gången på snart ett år. Det var en tämligen märklig upplevelse, men som Ellen sa det, så blev det inte så stiff i alla fall.
Mattias hade fått långt hår, vilket jag starkt misstycker till. Det klädde honom inte alls. 
Eric såg precis likadan ut som han gjorde för ett år sedan, och arme Jesper hade gått och odlat skägg.

Att nästa år få vara med om att spela Kalle och Chokladfabriken ska bli helt fantastiskt! Med en Johanna Huss som regissör, Johanna Mårtensson som scenograf och en Johnny Lindqvist som dramatiserar det hela, hur kan det om möjligt gå fel?

Yesyesyes, det ser vi fram emot med förtjusning!

Kommentarer
Postat av: Emms

Fan va ni va snygga och på G rå! :D

2007-03-25 @ 22:50:06
URL: http://justalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0