Gently rise, gently fall


Asleep with the night,
Reflecting the glow...


Pingsthelgen har sakta men säkert förflutit, och den har varit riktigt trevlig. Fredag tillbringades med att fixa johannas födelsedagspresent, en serie som kom att kallas "The complexity of Johanna". Den blev faktiskt riktigt fin. Lördag gick åt till att göra klart serien, och sedan åka och besöka flickan i fråga. Det var hysteriskt mycket och god mat och allt var allmänt bäst. På kvällen träffade jag Kat och vi promenerade runt i den ljuva sommarkvällen, och allt fortsatte vara bäst. Idag träffade jag Sun i Hulmegården. Vi solade och jag fick komplex för min snöblindframkallande vita hud. Såg klockan tre Eldprovet med Johannis. Efteråt tog vi en promenad i sommarvärmen med varsin  Chill Chailatte från Waynes, och sen strosade jag hemåt.

Trevlig och lugn helg, vad mer kan man begära? Nej, precis, inget alls.

(Åh wonderful wonderful, Thursday's gonna be just simply Wonderful! Well, if everything goes according to plan, and I sure do hope it does.)


My life seems unreal,
My crime an illusion,
A scene badly written
In which I must play.
Yet I know as I gaze
At my young love beside me,
The morning is just a few hours away




image106
Charlie Brown plus Kat equals the same?



Kommentarer
Postat av: Kat

Haha fan vad likt! Det var fint.. Vi hittade hufflepuffs hus liksom :D

2007-05-28 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0