I got lost in the sound

image104

Feels just like we're dancing in the wind
Feeling just alright
When we're dancing in the wind
We can dance all night



Les Parapluies de Cherbourg är en helt fantastisk film! Jag har blivit barnsligt kär i den, även om jag i vanliga fall verkligen inte skulle vilja påstå att den what so ever representerar film som är typiskt för mig att tycka om.
Jag vet inte, det är egentligen inte filmen i sig, det är bara att det är en sån där kväll när allt känns så barnsligt bra. Det är smile-attacker på tunnelbanan och små Virpihopp i lägenheten, mimande framaför badrumsspegeln när jag borstade tänderna och t.om en knäpp glädje i att få skriva ut ytterligare en pjäsanalys.

Miih miih miiih allt är bra! Det är fyrverkerier i hjärnan och myror i fötterna, yes yes yes...


Just don't walk away
When I've got you in my arms tonight
And this music is a place to hide
Isn't it just a game we play




image105
I've got something to say
There are still rules to break
(Det finns gränseur..)


Kommentarer
Postat av: emmsilums

Naw!! nuttipluttikorv! jag är så glad för din skull!!

2007-05-24 @ 13:43:36
URL: http://justalife.blogg.se
Postat av: El

Vad underbart fint!

2007-05-24 @ 19:57:41
URL: http://hejmexico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0