Tiny Dancer





Blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band
Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man



Ballet! I höst ska jag åter börja dansa balett! Åh jag längtar såsåså mycket, ni kan aldrig tro det!
Och då ska jag få börja hos Lazslo (bilderna ovan) igen, och jag lovar, jag kommer vara så lyckliglyckliglycklig!

Om ni är
intresserade av att börja med denna fantastiska konst som balett faktiskt är, gå in på www.balettklassisk.com och anmäl till hösten. Det är effektiv, rolig, ansträngande och givande träning.
                                                                                  Do it now!


Ballerina, you must have seen her dancing in the sand
And now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand





                                                image72

                                                                  Count the headlights on the highway
                                                                       Lay me down in sheets of linen
                                                                            you had a busy day today

 

Kommentarer
Postat av: nnnnnn

vad underbart kariiin!

2007-05-12 @ 00:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0