G-Slide for me


Jag har blåmärken på vänstra knät, utväxt i håret och det bästa humöret i världen.

Igår var Folket, det var som vanligt grymt. Lite lugnare än tidigare men vad ska man förvänta sig när klubbarrangörerna kom hem från Tanzania för tre dagar sedan och inte har hunnit promota det någonting? När vi gick hem hade det börjat ljusna och överallt hördes fågelkvitter. Det är sånt som gör livet värt att leva.

På schemat idag står
- Fika med Beastie Crew
- Bio med Jon, ska se Sweeney Todd. Är den bra eller dålig? Ryktet säger ständigt emot sig självt.
- Kaffe i solen med Ambjörn, (a.k.a FittLisa) och Johanna (a.k.a Cp't)
- Träffa Mike

Den här dagen har great expectations. Hoppas den lever upp till dem.
May the force be with you.


image217

Kommentarer
Postat av: tschochan

är det du på bilden?

2008-04-07 @ 15:57:45
Postat av: Dios

Nope, det är min vän, jag stod endast för fotograferingen

2008-04-09 @ 00:12:22
URL: http://dios.blogg.se
Postat av: Anonym

skriv mera! du är så bra. när jag läser din blogg så blir jag alltid peppad.

2008-04-12 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0