I'll continue to continue

The mirror on my wall
casts an image dark and small
But i'm not sure at all it's my reflection


Enligt ett test på Facebook är min egentliga ålder 27. Det kändes rätt. Speciellt med tanke på vad jag skrev i tidigare inlägg. I morse var väckarklockans ljud som en hel tormbonorkester med nioåriga nybörjare och det var till min stora förargelse och bitterhet som jag likt en zombie på Propavan gick upp för att dammsuga chokladbollsmet och torka intorkad öl från samtliga ytor i min lägenhet.
Att sedan gå till skolan och hänga ljus var inte riktigt vad jag skulle kalla the enjoyment of my life men fan, det jävla ljuset måste upp och eftersom jag inte längre kan undvika det med alibin som astma och höjdskräck (Jag har inte astma och höjdskräck är för pussys) var det bara att bita i det sura nedpissade äpplet och dra dit.

Nu ska jag äta och sedan ska jag väl beräkna Hysterikons ekonomi och känna hur paniken inför premiären som nu är knappa tre veckor bort öka. Partey. Partey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0