Shawty get loose


Imorgon fyller jag myndig och det är galet party. Vad som är mest party är att jag egentligen inte tyckte det från början (jag menar 18 är väl egentligen bara ett år som vilket annat som helst), men efter att ha blivit klagad och tjatad på, samt anklagad för att vara en torrboll, tråkmåns, party pooper, jävla södratönt, samt från min lillebror fått höra "Du är död för mig" så kände jag att det var dags att ta tjuren vid hornen och kännan peppen inför den 19e.

Nu ska jag ut och äta pre-birthday-dinner con mi padre och senare bär det av till Karlaplan och fekkelainen at Zannas.
Imorgon får jag köpa folköl. Det ska jag göra. Sen ska jag nog ge bort den, för jag tycker folköl är jävligt scabb.



image218

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0