Lives are ribbed in plastic Love

Bussbiljetter tur- och retur till Växjö kostar 595 kr, vilket är ett rätt decent pris även om jag som vanligt är ganska low on cash. Om jag får som jag vill drar jag och Ems dit på fredag, för att återvända på söndag igen. Det vore bara så fucking nice om vi fick chansen att det första vi gör denna näst sista termin av vår gymnaisetid göra riot mot den gråa och skittrista svenniga vardagen vi normalt lever och dra till Växjö! Nej, ok! Riot och Växjö går inte så bra ihop precis, men det är en bit på vägen. Nu snart är Ottarintervjun också klar, en korr-läsning till och sedan så är det tryckdsags. Det är verkligen inte ett stort arbete och ändå har jag hållt på med det större delen av sommarlovet känns det som. Tokigt.


Såhär kan man se ut den sista sommarnatten värd att minnas från 2008, när man kl.6 på morgonen vandrar hem genom ett öde Södermalm.


The streets were emty


No more street play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0