LOL

Har dygnat igen för att sitta uppe och skriva klart text, det har inte gått bra, har i stort sett inte fått något gjort över huvud fucking jävlar taget men ändå har jag suttit här för skriva klart den innan ikväll måste jag ju... Och jag jobbar idag också, mellan 15-22. Fuck. Det är trevligt att komma tillbaka till skolan om två veckor och vara en enda stor nervkollaps. Nu ska jag fan frösöka sova två h inna  jag måste upp och skriva igen. Och jag har typ inte kunnat umgås med Hemulen någonting medan hon varit här. Jävla fittor. (Nej, jag är inte arg, bara lite för trött för att veta något över huvud taget).

Men något som är LOL är detta lilla Dagboksinlägg som jag randomly hittade denna morgon utan sömn på helgon. Gissa vem som skrivit den och få en godis.


En dag när jag som vanligt skulle ner till vattnet för att dricka lite vatten la jag märke till en så jävla snygg Tyranosaurushona som låg och solade på stranden. Hon hade en stor, sexigt rundad svans, sexiga små pyttesmå framarmar och ordentligt fjälligt bröst. En sån toppödla! Jag klampade omkring lite så att hon skulle lägga märke till mej. Åt upp några gräsätare och lät blodet rinna i en sexig ström ut från käftarna. Det gjorde susen, hon brakade fram mot mej. ”RAAAHHHHHHHH” väste hon mot mej och det var något i hennes ton som lovade mer än vad hennes ansiktssuttryck gjorde. Jag lutade mej mot henne, kunde jag inte se en liten strimma av kåthet i hennes små svarta känslolösa ögon? ”RAAAAAAAAAHHHHHHHHHH” svarade jag. Hon log mot mej så att huggtänderna glänste i solskenet. Det var tydligen precis vad hon ville höra. Med ett kraftigt ”RAAAAAHHHHHH” vände hon upp stjärten mot mej och vek undan svansen. Min dinosauriekuk var stor, grön och bultande styv. Jag körde brutalt in den i hennes härliga, plaskblöta dinosauriefitta. Eftersom jag är en Tyranosaurus kom jag efter tio sekunder och gick därifrån för att hitta nåt att äta. Men skönt var det. Ja jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0