Not what you were looking for

Idag är det tisdag, jag är cpförkyld och hostar var femte minut upp mina lungor som i några minuter ligger pulserande och slemmiga framför mig på bordet innan de hoppar der i halsen igen och fortsätter iriitera mig. För irriterad är jag. Faktiskt, så har jag varit irriterad jävligt länge. Jävligt irriterad, jävligt länge. Flera dagar fatiskt. Det började i fredags. Då åkte jag nämligen till Växjö.

Att åka till Växjö verkade som en sjukt soft grej att göra, lite sådär småspontant och nice, Stockholm är ju som kännt en röv och varför då inte passa på att åka bort liksom? svar: FÖR ATT VÄXJÖ SUGER VULVPITT!
Först, att åka Swefuckingbusbussen i sju timmar är inte riktigt vad jag skulle kalla kvalitetstid. Snarare detention från Snape. Så vidrigt är det. Sen, att komma fram och bara bli sjukt dissad och drygt behandlad, det är inte heller så kul. Att ovanpå detta bli ljugen för, bli ännu lite mer drygt behandlad, och sedan förvirras med blandade känslor är... Ja, inte riktigt ok helt enkelt.  Vi får väll se hur irriterad jag har hunnit bli på torsdag. hah. Så sjukt kul allt är.

Om man ska ha ett smeknamn måste det vara snyggt, lite retro och lite fashion eller åtminstonne lol på ett bra sätt. Men mah godness in heaven! Come on! Nej men seriöst jag lackar satan på den här situationen.
Förra veckan kom vi på ett ordsrpåk, nämligen "Män är svin, de är inget bra!", men så i söndagskväll myntades också uttrycken "Tjejer är cp!", samt "Fall inte för cp'n Karin!", och samtliga är väldigt bra ord att leva efter tycker jag. Får se hur bra det går. Verkligen, vi får se hur kul torsdag och helgen blir. Var säker på att uppdaterning kommer ske. Nu måste jag plugg eng fucking C! Bye bye cp-birdie.

Kommentarer
Postat av: C.

Om det fanns en svensk motsvarighet till urbandictionary.com så skulle jag lätt kolla översättningen av vulvpitt, haha...



nej men hoppas det ordnar sig med vad det nu är som hänt.



Pull up your socks and stand up tall.

2008-08-26 @ 22:54:52
URL: http://caipirinhas.blogg.se/
Postat av: Bjorn

Du är finast och bäst och vulpitten aka cpbrud är sämst. Inte värd på något sätt, jag kommer sparka henne i huvudet och se till att hon aldrig kommer in på någon klubb i stockholm.



puss

2008-08-27 @ 09:56:19
URL: http://iambjorn.wordpress.com
Postat av: alon

va? det trodde jag aldrig.

berätta?

om det handlar om det

jag tror att det gör (?)

2008-08-27 @ 19:07:10
URL: http://klotteris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0