Check it Out


Imorgon ska vi spela in musikvideon till Beastie Boys "Check it out".
F bangade såklart i sista minuten men Joh kommer bli en fantastisk ersättare. Synd att JonnyPonny inte kan vara med, men vad ska man säga.
Undvik snowboards och detta hade inte behövt hända.

På fredag får vi lov! Truly amazing, men dagen i sig är inget jag direkt ser fram emot... ehe...
Först och främt måste jag och El göra klart vår freakin' scnografi, och även om det inte blir något helt galet
mind blowing så kanske det i alla fall ska bli färdigbyggt?
Sen så kommer ju Napoleon och uppträder på samlingen! Så det är bara att träna darl. Träna på du... Nej usch...

Lördag ska åtminstonne bli kul. Hah. Jag ska ha Harry Pottermarathon med the muttslica'. Alla hitills inspelade filmer, och massa nördigt snack. Can't wait.

Nu ska jag iväg till skolan, sen till lilla essingen.
Det här var ett grymt onödigt inlägg.
Pokémon till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0