Freaky Friday


Jag har idag varit Napoleon och skämt ut mig för södra latin, jag har haft scenografiredovisning och garvat asset av mig åt ett par otroligt smaklösa kostymskisser, jag har ätit mat, barnvaktat och druckit te med min far.
Nu är jag galet kissnödig, har bajs i håret och ska om sex timmar gå upp för att hinna ut till
Sollentuna och ha Harry Potter-filmmaraton innan jag på kvällen ska till HC
och höra Meekus shaka stället from its roots.

Det känns som att det här lovet kommer bli väldigt bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hot company? ey! då är du som jag, fan... dacehall, ragga r&b... love it. dansa...

2008-02-24 @ 10:05:02
Postat av: dios

haha ja precis! nu när det kommer lite nya dj's lär ju stället shape up lite också.

2008-02-27 @ 08:50:56
Postat av: Anonym

är det så? fan vad nice.. var hittar du sån information?
och du: glöm inte att hälla i dig en caipirinha nästa gång du är där! (om du har pengar vill säga...)

http://rutroos.blogg.se

2008-02-28 @ 00:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0