I love this City

Put your hands up
Put your hands up
Put your hands up




Befinner mig i varldens grymmatse stad, Dublin. Nomili och jag kom hit igar, och an sa lange ar allt just fab'!
Hotellet ar fancy varre, vi har ett enormt rum med den storsta sang jag har sett i hela mitt liv, och badrummet ar i havsblatt kakel med vit marmor och har ett stort badkar. Corbigoe - no sir!

Efter att ha atit frukost pa ett litet diner i SATC-style begav vi oss ut pa stan och besokte en liten oragnic food market, ett urmysigt stalle med allt fran farska rovor till pastry's, jag kande mig valdigt urban.
Irish Gallery of Photography har nu en jattevacker utstallning av Bill Doyle, irlands beramde fotograf, sa dar vandrade vi omrking. Fotona var otroligt vackra och om Corbijn har hamtat inspiration fran nagonstans ifran sa ar nog Doyle an av kallorna.

Pa Irish Film Institute hittade vi en massa filmer, affisher och vykort, samt biljetter till I'm not there.
Vi ska se den ikvall kl.8.15, och jag langtar redan.



image213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0