Don't get so upset

Asså LOLigare styrelsemöte får man ju leta efter. Tjena Lena vad dysfunktionella dessa möten är! Det blir väl kanske så när de görs via msn. Och så sällan. Och när ordföranden går online en timme försent. Och folk småbråkar och småpikas via msn för att de är trötta och pubertala småbarn. Jag är självfallet inkluderad i detta, ta ej miste!
Hur som helst, det är snart slut. Hoppas jag?

Igår var jag på Öppen scen, arrangerad av Unga Tur, tillsammans med Nomili och Ellen. Alltså, jag var där med dem, det är inte de som arrangerar det. Heh. Shit vad jag är trött och spånig idag då. HUR SOM. Det var kul. Billig dricka, mycket folk, bra uppträdanden, härlig stämning och allmänt bästa sättet att spendera en onsdagskväll. Vem behöver Baba Sonic liksom, massa nybliva 18åringar och dyr dricka och SJUKT dålig musik! Äckligt, det är vad det är. Uäh jag hatar Baba. Gå på Öppen scen istället. Så mycket mer värt, inget snack om saken!

Imorgon åker min famlij till landet och jag blir äntligen själv ett par dagar. Höjdpunkten på året. Dessutom är det invigning av EuroPride imorgonkväll på Skansen. Niiice. Skriver mer om spektaklet på lördag.

Jag saknar Göteborg. Vädret, lukterna, smakerna, människorna, allt. Stockholm är en röv. men det visste vi väl redan.
Sahara Libre




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HOPPAS OCKSÅ DET TAR SLUT SNART.

är hungrig.

2008-07-24 @ 18:03:09
Postat av: Anonym

JAG VILL DÖ.

VARFÖR TAR DET SÅ LÅNG TIIIIID

2008-07-24 @ 18:11:47
Postat av: Anonym

hahah jag kolla på southpark

taaaccoo

2008-07-24 @ 18:14:17
Postat av: Anonym

nu ringer det på hennes dörr.

men skjut mig.

2008-07-24 @ 18:17:11
Postat av: Hanna

jag saknar dig. kom på nu att jag glömt att du hade en blogg. grattis till sista produktionsveckan, hoppas du får tid att vila ut lite nu. kärlek

2008-11-15 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0