Downtown

Alright, så nu var man i Stockholm igen.

Tågresan hem gick bra, den spenderades med att leka ordlekar och klaga på hur varmt det var.
Jag har kommit över det här med arbetstiderna för Pride, jag ser faktiskt fram emot det. Det är ju trots allt bara fem dagar och festa hinner jag nog med så det räcker ändå.

Sitetr nu och försöker ladda över en röstinspelning med Cornelia och Ioanna till datorn, men det är helt omöjligt. Mina program vill bara inte öppna dem. Jag visste inte att det skulle göra någon skillnad att det var inspelat och inte klara mp3filer, men så var det visst. Om det inte funkar när bror har hjälpt mig så får jag vänta tills flickan kommer hem så får hon hjälpa. Träffade också chefredaktören från Ottar idag, vi utbytte diktafoner och några ord. Hon är trevlig och verkar reko.

Ikväll ska jag nog till Öppna scenen i Kärrtorp. Hoppas Nomili hakar på, vill inte dra dit själv.


Det var ditten och datten det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0