I spend all night, losing sleep

Är på Stenugnsön med familjen Svensson och läget är underbart.

Efter galet dygn i Göteborg med aningen för mycket alkohol, kroppar, festande och bakfyllemat drog vi idag till ön och ska vara här till onsdag. Jag vill inte åka hem.
Joanna, Cornelia, jag och Nomili har precis bakat klart våra improviserade bullar och avnjuter dessa med mjölk och systrarna Quin. Senare ska vi nattbada och titta på Scrubs. Vad annars har man sommarlovet till?

Åter igen, jag vill inte åka hem. Men, på fredag börjar Pride, och det är ju la gött det. Den 30 kommer Hemulen och IamBjorn till Sthlm. Fan vad härligt det ska bli. Den 4 augusti bär det av på the infamous "Vi hade i alla fall tur med vädret" Dresinfärd. Spexigt.

I helgen hoppas jag på att få träffa P, ska försöka arrangera det på ett smart sätt. Drömde om honom inatt. Det är som med Kvickar. Flesh memories.

Ganska hoppigt inlägg, mycket mer dagbok än något annat. Dagboksinlägg in cyber space. I sure do know how to pick them huh? Places to reveal my inner thoughts I mean. Hur jävla hemligt detta nu är.
Internt och ointressant för utomstående om något.

Nej men nu ska jag väl sluta. Freddy har inte svarat på mitt sms. Han är sämst. Nomili kastade precis iväg en 7-kilos vattenmelon när hon skulle göra konster med den. Den sprängdes. Det är meloninälvor över hela köksgolvet, och röd söt fruktsaft i mitt öra.. Nomili är bäst. Det är bara hon som gör sånt by accident.

Här kommer en party bild från Nomilis skiva. Jag ser ut som en transa. Men det kanske jag alltid gör? Ha det bra, och på återseende.


If you show you show



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0