So called Party over There

Bon jour mis baugettes! Hahaha, life's fucking wonderful, don't ya'll agree?

Imorgon drar jag till Göteborg, och inte på någon jävla second class chair for loosers, utan på en lite finare, lite bättre, lite större och lite bekvämare stol i första, största fucking klass. Slå det om ni kan. Nej, jag tänkte väl det.
Jag kommer hem på onsdag, och tills dess kan ni få klura ut den här!

En man kör sin bil och stannar vid ett hotell, och inser i samma ögonblick att han är bankrutt. Vad har hänt?

Och btw så är jag omotiverat förälskad och det är det roligaste och läskigaste som har hänt mig på jävligt länge.
So long och Sahara Libre


Pridepridepridepridepride!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0