You know what bitch?

Igår var allt heaven, idag är allt hell. Har fått mitt jobbschema under pride, och det är fan inte rättvist!
Fem dagar istället för de lovade tre, 8-timmarspass varje gång och till råga på allt endast kvälls- och nattpass vilket gör att jag inte kommer kunna festa någonting. Kul. Varför annars finns Pride? Jo, för att festa för i helvete. Nu komemr jag missa det totalt. Inte kommer jag kunna umgås med Hemulen speciellt mycket heller. Fan det här suger verkligen. Nomili kommer jobba tre dagar, ca 5 h per pass. Inte rättvist. Jag lackar. Det låter förmodligen väldigt barnsligt, men i nuläget funderar jag faktiskt på att inte jobba alls och skita i att vara på områdena, det komemr ju vara party runt om på stan i alla fall. Jag har till på fredag att bestämma mig. Vad ska jag göra? Svar och råd uppskattas...

Well, you know what bitch? FUCK YOU!

Kommentarer
Postat av: sonia

banga jobbet vad fan! hela jävla stan kommer va på g då kan du inte hålla på och knega. festaaa!

2008-07-22 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0