Stupid Boy

Publishme.se är den nya inloggningssidan för blogg.se och eftersom det är past midnight tog det mig ungefär 9 minuter innan jag fattade hur jag skulle kunna logga in för att skriva detta inlägg. Patetiskt.

Var på Unga Turs öppna scen idag. Begåvade människor uppträdde och jag fick en smärre rush av total panik- och prestationsångest. Hur i guds fina helvete på jorden ska jag kunna göra något som inte blir helt och hållet utbuat och missförstått på scenen där om fyra veckor? Frågan har funnits i mitt huvud under de senaste dagarna och kommer kvarstå till den faktiska sekunden det visas upp. Jag ska försöka få Lundqvist att skjuta fram skiten till augusti, jag vill verkligen ha med bjorn och noms och för att det ska bli möjlighet finns inget annat alternativ än att låta mig ha det vid ett tillfälle då de båda faktiskt kan närvara. Sitter occasionally och försöker få den kreativa ådran inom mig att få fram någt men resultatet blir väl sådär...

Över till roligare nyheter:
Imorgon kl. 11.00 sharp hoppas jag att få sitta med min fantastiska produktiongrupp för trean(!) ch prata teater, etik, förhoppningar, restriktioner, regler och annat härligt pre-productionsnack för att vi nu äntligen ska få komma igång! Jag är så galet peppad och tror verkligen på oss i gruppen, att vi ska ha jävligt kul tillsammans och att resultatet vi kommer visa upp senare i november inte kommer vara annat än fantastiskt!

Nu ska jag sova och drömma söta drömmar om Leo Tolstoj och filmen Magnolia (som jag faktiskt inte tycker sådär jättemycket om) Sahara Libre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0