A runaway american dream


Obama blev president, woho för världen. (Ok, jag erkänner; jag grät nästan under hans segertal. Om det beror på att jag var femotional, övertrött, faktiskt rörd på riktigt eller bara lättad över att det inte blev McCain vet jag inte. Troligen en blandning.)
Prop 8 gick igenom i California i anslutning till valet och samkönade äktenskap är nu inte tillåtna. Jävla p'n. Fy fan vad jag hatar er. Om jag nu nästan fällde en tår när Obama blev president så kan jag nu berätta att jag grät när jag fick veta att prop 8 gått igenom. Fy fan vad jag hatar er, era jävla homofobiska jävelcp'n. I Sverige kan samkönade äktenskap äntligen bli verklighet (you took your time you fuckers) i maj -09, och sure, woho, finally, men samtidigt kom igen! Det har ju tagit sin tid och ifall det ändå försvinner på andra platser i världen, then fuck this shit! Jag blev inte så arg när jag precis fick reda på att prop 8 gått igenom, men nu i efterhand kan jag inte låta bli att bli argare och ledsnare och tvivla mer på världens framtida utveckling än någonsin förr. Fy fan. Fuck you California.
Jag känner som the animals;

We got to get out of this place, if it's the last thing we ever do.
We got to get out of this place, girl there's a better life for me and you




Det enda som är bra idag är att Helenababy fyller 19! Grattis love!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0