Oh herre jävflar i havet

Det här är så fruktansvärt roligt att jag inte vet vart jag ska vända mig. Seriöst. Har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge! Den här bruden är ju på riktigt SKÖN i huvudet! Vad fan har hon förväntat sig!? Att jag ska stå med en vegogulasch på spisen och ett par vinare på bordet och ba' "Heeej! För all del, bjud in dig själv, kom in, ät min mat, drick mitt vin, fucka up mitt huvud lite mer, för all del, kom hit bara, du är så välkommen, vi har ju bara inte hörts av på två veckor sen jag insåg att du var mer lol än självaste lol-bruden, men verkligen, kom in, ta med dig en vän, nej men se, det hade du redan gjort! Så spännande att få oväntat besök, som kommer så långfärda bara för att träffa lilla mig, eller gå på fest, eller jag vet inte, för att få klaga över hur needy jag är, och på samma gång kanske försöka krossa mitt hjärta ännu lite mer?"
Men NEWSFLASH, du kan inte krossa det din fitta för jag är inte KÄR i dig! Men du bjuder iaf till ett gott skratt, det kan jag ändå ge dig. Men du är på riktigt skön i huvudet.

Kommentarer
Postat av: nomsan

om jag någon gång skulle hamna i samma rum som henne och en stavmixer skulle det sluta illa.

2008-11-19 @ 01:17:21
Postat av: Anonym

bist du gay?

2008-11-19 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0