We run this Shit

Sista produktionsveckan i mitt liv är nu över. Jag är så trött i kropp och själ att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men att dra hem till J's och fekka järnet verkar inte vara en så dum idé... Det är maskerad, tema "såhär får du aldrig se mig igen". Jag ska vara man. Nora påpekade att "meen vaddåå man kommer ju Visst få se dig som man igen! Vad hände med att klä ut dig till homofob?" Men jag vet inte hur man klär ut sig till homofob utan att klä ut sig till en ful man så jag tänker att om jag kör på att vara man så får jag i alla fall halva rätt. Jag menar, kom igen! Snubbar?! Vidrigt...
Som när jag, mandy, pumet, helena, lisa och nomili varit på Fbk och ska dra därifrån. En kille som står utanför säger medan vi går ut genom dörren "Tja då tjejer!". Nomili vänder sig om, ler snällt, svarar "Hej". Inser snart Vem hon sagt det till, anisktet stelnar till och hon utbrister "Man!" Nu förvrids ansiktet till en illamående grimars, hon inser ALLVARET i vad hon sagt, vVEM hon sagt det till, och hon ropar över hela Hornsgatan "ÄCKEL!"

Sån ska jag vara ikväll. Niiice...

Tagga till och lyssna på Missy E - We're gonna break it down (ells I'll be somewhere ells)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0