Give it to me Baby

Min nya obsession här i livet är färjor. Inte vilja färjor som helst mina damer och herrar. Min nya grej, "it-thing", "tha thaang" if you so will, är viking, silja- och cinderellafärjorna. Helst ska det då vara Cinderella, de andra är ju lite väl b. B som i bassiga. Jag driver inte med er nu, kära vänner och okända bekanta som läser detta, jag är fullkomligt allvarlig. Det enda jag pratar om är Cinderellakryssningar, det enda jag drömmer om om nätterna är båtar, det enda jag vill är att åka på kryssning och om min lycka någon gång i livet (snälla gud jag ber dig!) blir så stor, så vill jag jobba på en Cinderellabåt.
Min mors pojkvän spenderade halva fredagskvällen med att höra mig sitta och prata om det fantasiska med dessa samhällen på vattnet, och det enda jag propsat på under alla klassråd i flera veckor nu är att vi ska ha vår klassresa på en färja. Det kanske inte behöver nämnas att mitt favoritprogram som jag slaviskt följer är Färjan på kanal 5, och inte heller behöver väl glädjen beskrivas när jag imorse såg att DN söndag hade två hela uppslag om båtkryssningar.
Jag behöver inget liv, jag har båtar. Jag behöver inte sex, för jag har båtar. Vem fan behöver vänner, när jag kan fantisera om att sitta och dricka en stor stark med Benga på Cinderellas Fun Club en onsdagseftermiddag, eller varför inte hänga med Anita and the Security gang när de plockar blottare som stoppar sina kön i bufféns couscoussallad?
Beviset för min hängivenhet till denna fantastiska livsstil kom för några minuter sedan när jag på kanal 5's hemsida (mitt nya hang-out, de har webtv) tog ett "Färjan quiz". I scored 14/15 rätt och dansade mental segerdans medan jag utstötte små maniska väsningar av välbehag. Direkt efter detta gjorde jag Fråga Olles sex quiz, där jag av tio frågor fick jag rätt på 2.




Om inte det där beskriver mitt nuvarande sociala liv så vet jag inte vad som gör det.

Kommentarer
Postat av: mandy

asså kollade precis på ett avsnitt och det var ju för ljuvligt!

tony hade danskurs och partykillarna letade ragg. jäger och en stor stark, vilken lycka!

2008-10-20 @ 21:20:03
Postat av: nompan

framtidsvisionen om karin som sexolog har drunknat under en cinderellabåt med skalliga män och ollad couscous.

2008-10-20 @ 23:46:13
Postat av: mandy

hon som hade blivit en så bra sexolog..

2008-10-21 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0