Friday FFS!

Finally fredag! Första lediga dagen på detta jävla höstlov! Som vanligt hamnar jag i total tristess och kolossal boredom när jag är ledig, so why would this day be any less different? Jag har skickas web-sms, stalkat folk en stund på facebook, och sitter nu inne på telenors hemsida och skriver dumma frågor till deras automatiska kundtjänst, som har antagit skepnaden av en vindögd tjej vid namn emma. När man fråga Emma saker om fakturor, saldokoll, abonemang och tomten, fattar hon antingen inte frågan eller så rekomenderar hon en till att ringa den riktiga kundtjänsten. Om man däremot frågar henne "ÄR du gay?" svarar hon "Kärlek är fint tycker jag, men den sexuella läggningen är ointressant".
Det är nice att Telenor inte kan programera in svar om sina vanligaste tjänster, men att se till att ingen tror att Telenor är ett homofobiskt bolag, det ser de minsann till.

Telenor - connecting gay people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0