let's get wasted

Alrighty folks... Jag är i nuläget så fyll att jag inte vet vad som är upp och ner- jag vet iaf att lol-bruden skcikar roliga sms och att jag föroppningsvis kommer träffa henne nästa vecka någon gång. jag tittar inte ens hur jag stvara, smanda sitter bervid mig oich ser skeptisk ut. hehe... "I'll do you til the break of dawn, cuz that's what I do best." Den bruden är uu för party alltså, vad skulle jag göra utan hennes närvaro? Nu ska jag dricka upp min cosmo och sen ska vi till Idyll. Libvet har aldrig varit mer gay, Puss

Kommentarer
Postat av: mandy

jag vill dricka comos och bli finfyll igen, det var en najs fylla, fast jag inte minns den så väl...

2008-10-21 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0