garage à bite

Nu äntligen när den där fransosfittan har hört av sig och allt känns nice var jag såklart tvungen att kolla igenom hans bilder och inse att hans har en annan svensk brutta med samma jävla namn som jag. Känner jag mig som en i mängden nej men visst INTE! Det här är första gången på hur länge som helst som jag känner mig svartsjuk, och det är verkligen inte en behaglig eller speciellt mogen känsla. (Det roliga i kråksången är att jag alltid har vetat att han är polyamorös, kom igen det var hans partner som presenterade oss, och grejen är att jag själv nu håller på att kanske få käsnlor för någon annan, men jag vill ändå inte att ska ha en annan, kanske lite bättre version av mig! It's wrong I tell you, wrong!)

För övrigt är Böörlin nice. Det är asvarmt och det finns god Börek. Vad mer kan en flicka begära lix?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0