sommarplanering

Hej här kommer ett inlägg utan någon som helt betydelse för omvärlden (för mina andra inlägg förtjänar ju verkligen varsitt enskilt nobelpris) men jag tycker det är kul att planera grejer så håll till godo.


11-15 juli: Stockholm och den välkända röven
15 Juli: HARRY POTTER AND HALFBLOOD PRINCE HAR PREMIÄR!!!
16-22 juli: Stockholm och den välkända röven, the sequel
22-27 juli: Copenhagen queer festival!
27-30 juli: Skånevisit hos Eifra
31 jul-2 aug: Bröllop för kusin i Småland. (Är det inte ganska ironisk att precis som kulmen på Sthlm pride infinner sig så är jag nere i småland och firar heteronormens egen version av Azkaban?)
2 aug: LAGY GAGA PÅ GÖRNAN!!!
3-9 aug: Parisvisit hos fransosen
10-14 aug: Leka pirates of the carabbien med bror på en segelbåt (Jag ska vara Jack Sparrow och han Will Turner, vi har redan börjat träna repliker och piratmoves)
14-21 aug: Way out west och fest hos hemulerna i götet
21 aug-eternity: Vara ansvarsgatande vuxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0