Continue

Somnar till harry potter-ljudbok och min gode vän marxs leende på andra sidan skype. Sover fyra timmar och vaknar upp till ett becksvart sthlm. När jag lämnar lägenheten snöar det ute och det luktar gott. Klockan är 5.45 men jag blir pigg av luften och staden och gatorna som berättar att snart är vintern på väg. På jobbet dricker jag svartvinbärste och myser med snövirvlet utanför fönstret. På facebook kör jag och eli Zoolander battle och jag njuter av att få planera morgondagens prinsessparty.

Jag är glad att jag är är, och att jag vill vara här. Jag är glad att ändå så pass många omkring mig orkar, och vill fortsätta. I'll continue to continue to pretend my life will never bend, and flowers never bend with the rainfall. Jag vill verkligen skaffa mig den där tatueringen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0