Dub-i-dub

You left me, you went away
Yeah yeah yeah yeah
And now you say you're back to stay
No way, no way



Ditt namn: Gud
Längd: 4 cm längre än Napoleon
Spelar du något instrument: Nej. Instrument är överskattade
Vem är snyggast: Have a wild guess
Vem vet mest om dig: Perhaps Speedy Bean
Vad vill du ha just nu: skorna jag ska köpa
Vilka sjukdomar har du: Jag har inte Bulimi
Fobier: Myror kan vara läskiga
Känner du en snygg kille: Nej
Har du körkort: Nej
Åsikt om jultomten: What's there to think?
Vill du gifta dig: Yes
Tycker du att du är attraktiv: I know I'm smokin'
Din hårfärg och frisyr: Dyr, ickeblond pageliknande grej
Skolväska just nu: Skolväskor are for losers

Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: brunt läder
Favorittv-program: ERNST<3
När ska du festa nästa gång?: fredag kl.14.00
Vad köpte du senast: Garam Masala
Hur mycket pengar har du: Snart 1 700 kr mindre
Hur svarar du i telefonen hemma: "Damtoaletten Odenplan!?"
Senast kramat: kroppskontakt äcklar mig
Vem sov du hos senast: Mig
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Malerade

Kroppsform: Tjock
Kall favoritdricka: Mango Lassi
Varm favoritdricka: "A doubble with some scum"
Alkoholhaltig favoritdricka: Absinth
Säger ofta: "Rent tekniskt", "Helt fantastiskt", "Bäst!"/"Sämst!"
Saknar du någon: Nej
Du fikade senast: Med Speedy Bean och Grodan Boll
Senast sedda film: Elisabeth I

Hur känner du dig nu: Mätt, arbetsmässig
Kan du laga mat: Jag är nästa Jamie Oliver "It's gonna be simply Fabulous!"
Vad pluggar du: näst sista sommarlovet
Vad tycker du om fötter: Dansfötter avundas jag som in i helvete
Är du smart: Bara på tisdagar
Snarkar du: Ja
Är du aktiv i skolan: Jag är med i tre föreningar
Lesbisk: Jag har tagit en paus
När och varför grät du senast: De skulle fan fått varann..! Elisabeth Swann<3Will Turner FOREVER!


Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub
Dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah
Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub
I don't need your love
Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub
Dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah
Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub
I don't need your love anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0