Speak the Slang now


London Calling
Speak the slang now
Boys say wha'
Girls say wha-what




07.00 Arlanda, 09.00 Heathrow.
Helt fantastiskt.
Nu har de här oändliga månaderna äntligen förflutit, och imorgon (inatt) drar vi iväg.
Packning, kirrat. Pass, kirrat. Cashflow, kirrat. Biljetter, inte kirrat.
Lite smånervöst i magen.
4 dar, lots' to do.
Eftersom jag tidigare visat min otroliga kompetens när det gäller att inte hinna beställa biljetter till livsviktiga ändamål så ska jag heller inte denna gång svika mig själv.

Jag hann inte beställa biljetter till Control.
Fuck
. Mer än fuck, mycket mycket mer, men denna ilska är av slaget att jag inte kan uttrycka den. Liksom gången med dansryssen (det smärtar fortfarande för mycket för att nämna honom vid namn) så är detta verkligen en once in a life time opportunity, det är Joydan och Corbijn tillsammans, det är mina två stora heroes together in one och jag får inte se miraklet. Det måste medges att lite svider det ju...

HUR SOM,
så tänkte jag iaf att, hey, jag kan nog se den i London istället, det lär väl vara ett ganska så bra substitut?



image204
I gaze beyond them rain-drenched streets
to England, where my heart lies

Kommentarer
Postat av: E

Den där bilden är så... fantastisk!

2007-11-08 @ 09:01:28
URL: http://hejmexico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0